Antiradar Escort QI45 EURO CZ
Antiradar Escort QI45 EURO CZAntiradar Escort QI45 EURO CZAntiradar Escort QI45 EURO CZAntiradar Escort QI45 EURO CZ

Antiradar Escort QI45 EURO CZ

Kód: Escort Qi45 Euro

Escort Qi45 EURO CZ je prvním pevně zabudovaným radarovým detektorem od společnosti Escort Inc., který je upravený pro evropské podmínky a hlavně pro SR a ČR.


Escort Qi45 EURO CZ je prvním pevně zabudovaným radarovým detektorem od společnosti Escort Inc., který je upravený pro evropské podmínky a hlavně pro SR a ČR.

Tak jako jsme už vícekrát avizovali, radary typu Ramer používané v SR a ČR se výrazně odlišují od radarů používaných v jiných zemích hlavně tím, že používají frekvenci 34,00GHz, kterou nepoužívají žádné jiné státy a mají vysílací výkon podstatně nižší, řádově 0,5mW a proto je i jejich detekce mnohem obtížnější. Proto, pokud radarový detektor neobsahuje Ka Narrow pásmo se zařazenou samostatnou frekvencí 34,00GHz, s radary Ramer si neporadí.

Escort Qi45 EURO CZ je radarový detektor, který má oproti modelům Beltronics 966R Euro a 660R Euro inovovanou anténu a jeho detekce radarů je na vysoké úrovni. V praxi to znamená, že na radar jste upozorněni z větší vzdálenosti a tak máte víc času k přizpůsobení rychlosti. Falešné poplachy jsou skvěle vyfiltrované a každý poplach je třeba brát vážně. Qi45 nereaguje ani na mobilní telefony.

Model Qi45 je navíc i laserovým detektorem, senzor pre detekci laseru je integrovaný přímo do antény. Tato funkce je však jen doplňková a detekce laseru je informativní a neznamená náhradu za aktivní laserovou rušičku. Pokud chcete být chráněni proti laserovým měřičům rychlosti, detekce /jen upozornění na laser/ Vám nezaručí 100% úspěch.

Proto doporučujeme Qi45 doplnit o laserovou rušičku, která Vám zaručí maximálně spolehlivou ochranu před lasery.

Escort Qi45 EURO přichází s podstatně modernejším displejem, který je alfanumerický a skládá se z 280 miniaturních LED, které zabezpečí vynikající čitelnost za každých světelných podmínek. Světelný senzor je integrovaný do displeje, takže jas displeje je regulovaný automaticky podle množství světla ve vozidle. Pomocí čtyř tlačítek displeje nebo jejich kombinací si jednoduše změníte nastavení podle vlastní potřeby. Ovládání je jednoduché a rozhodnutí výrobce neoddělit ovládání od displeje ocení asi většina uživatelů. Přínosem jsou i nová zvuková a hlasová upozornění, jsou zvučná a poplach nepřeslechnete ani při hlasitěji puštěném rádiu.

Programovatelné položky menu:

  • jas displeje
  • AutoMute – automatické ztišení poplachu
  • hlasitost poplachů
  • měřič síly signálu
  • nastavení citlivosti
  • pásma detekce radarů

Technické specifikace:

Specifikace detekovaných frekvencí:

  • X pásmo:..............................10,475-10,575 GHz
  • Ku pásmo:............................13,400-13,500 GHz
  • K pásmo:..............................24,050-24,250 GHz
  • K pulzné pásmo:.....................24,050-24,250 GHz
  • Ka SuperWide:.......................33,400-36,000 GHz
  • Ka Narrow:
  • KaN1:..........................33,700-33,900 GHz
  • KaN2: .................................33,900-34,200 GHz /SR a ČR/
  • KaN3:..................................34,200-34,400 GHz /SR a ČR/
  • KaN4: .........................34,600-34,800 GHz
  • KaN5:..........................35,400-35,600 GHz
  • Ka-POP:.......................33,725-33,875 GHz /60ms/
  • Laser /detekce/: .............904nm ± 13nm /Quantum Limited Video Receiver/

Rozsah pracovních teplot: -20°C až 70°C

Pracovní napětí: 10,6V – 16,5V

Napájení: 12V s negatívním uzemnením

Rozměry (cm):

  • Displej/Ovladač: 2,5 (v) x 5,1 (š) x 1,25 (h)

  • Anténa: 4,5 (v) x 8,0 (š) x 10,5 (h)


 Velikost
Žádné dokumenty
  • Nové příspěvky mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.