EDO support 25/50 licence podpory

| EDO support 25/50

EDO support je technická podpora systému EDO pro koncového zákazníka nebo instalační firmu na základě SLA smlouvy. Podpora je prováděna technikem společnosti TSS Group na dálku. Služba nenahrazuje plnohodnotné zaškolení montážní společnosti, pouze poskytuje asistenci koncovému zákazníkovi a diagnostiku systému v případě náhlých problémů na jeho instalaci prostřednictvím vzdáleného přístupu.

Minimální délka smlouvy je 6 měsíců.


EDO support je služba podpory na dálku a poskytuje možnost koncovému uživateli nebo instalační firmě kontaktovat technickou podporu TSS Group. Tato služba zajišťuje podporu a asistenci technika TSS Group při změnách v nastavení nebo běžné denní práci v rámci softwaru EDO formou telefonátu nebo vzdáleného připojení. Služba nenahrazuje plnohodnotné zaškolení.

Služba EDO support zahrnuje:

  • Ověření připojení zařízení
  • Kontrola správného chodu systémových služeb EDO
  • Kontrola databáze a zobrazování údajů
  • Poradenství s nestandardním uživatelským problémem
  • Vysvětlení funkci
  • Konzultace při změnách ve spojitosti s možnostmi softwaru

Služba EDO support nezahrnuje:

  • Konfigurace, optimalizace a ladění výkonu systému,
  • Konfigurace a dimenzování hardware
  • Konfigurace síťových prvků
  • Strukturu a architekturu systému, nasazení, definice exportů a integrace s dalšími software
  • Jiné než dokumentované funkcionality v rámci vydaného produktu

Pokud se při provádění služby vyskytne překážka mimo službu EDO support, technik TSS Group není povinen vyřešit tuto překážku. Jakýkoliv další potřebný zásah mimo tuto službu může instalační firma konzultovat s technickou podporou naší společnosti.

TSS Group si vyhrazuje právo odkázat uživatele na manuál.

Nutné podmínky poskytnutí služby EDO support:

  • Zabezpečení Teamviewer přístupu na instalaci
  • Plný přístup (administrátorská práva) na instalovaných zařízeních
  • Přítomnost odpovědné osoby z místa instalace, která je zodpovědná za správné nastavení dat v systému (například osoba z personálního či IT oddělení, nebo z vedení společnosti)

Pro výjezd na místo instalace nebo programování nových funkcionalit kontaktujte obchodní oddělení TSS Group.

Parametry

Typ služby Technická podpora
Hmotnost 0.001 kg

Potřebujete pomoc?

Nákupem to nekončí.
Pro naše zákazníky je k dispozici tým profesionálů připravených poradit telefonicky nebo e-mailem.
K dispozici jsou každý pracovní den od 8.00 do 17.00 hod.

Technická podpora

Naposledy navštívené

SN BENE 1 parkovací senzor

Náhradní snímač k parkovacímu asistentu BENE 401/413

Skladem
SN BENE 1

Pandora LC D-030 kožený obal

Kožený obal pro ovladač Pandora D-030 a D-035.

Skladem
LC D-030

Paradox ZX82 rozšiřující modul

Rozšiřující modul, který má 8 vstupů pro ústředny MG/SP a pro ústředny EVO až 16 vstupů v ATZ zapojení.

Na objednávku
ZX82

Satel MSP-300 R bezdrátová venkovní opticko-akustická siréna

Autonomní bezdrátová venkovní siréna systému PERFECTA WRL a MICRA 433 MHz s piezoakustickým ...

Skladem
MSP-300 R

Avigilon SLSPCIL-1001 adaptér do podhledu

Nástavec do podhledu pro H6SL dome kamery Avigilon a Pelco Sarix pro dome kamery

Skladem
SLSPCIL-1001

IP48 SWITCH POE 750 48portový PoE switch

48 portový PoE++ gigabitový manažovatelný switch se čtyřmi 10 GBIT SFP+ porty, jedním Micro-USB Console Portem a jedním RJ-45 Console Portem. Celková spotřeba PoE ...

Na objednávku
IP48 SWITCH POE 750

DORCAS LK lišta krátka

Lišta pro elektrický zámek, krátká, ocel, šedá.

Skladem
DORCAS LK