Platební stanice
Platební stanici je vhodné použít tam, kde klient přichází s potřebou uhradit svou pohledávku. Klient si na kiosku zvolí platbu QR kódem a zadá variabilní symbol, číslo faktury nebo jiný identifikátor. Následně je systémem vyzván k uhrazení konkrétní částky. Naše řešení umožňuje jak příjem a výdej hotovosti, tak bezhotovostní styk využívající terminál nebo online převod přes platební bránu. V každém případě zákazník obdrží potvrzení o provedení platby. Systém podporuje také funkci okamžité registrace platby prostřednictvím systému eKasa, včetně vydání daňového dokladu.
Co všechno naše řešení nabízí
- Samoobslužná úhrada pohledávky včetně automatizovaného načítání např. prostřednictvím QR kódu.
- Možnost hotovostní i bezhotovostní platby.
- Tisk dokladu o zaplacení.
- Podpora funkce eKasa.
- Notifikační systém pro správce sledující stav hotovosti (nízké/vysoké stavy hotovosti v zásobnících).
- Intuitivní ovládání prostřednictvím dotykového displeje.
- Možnost vytváření funkčních tlačítek tlačítek dle potřeb klienta.
- Uživatelské rozhraní podporuje komunikaci ve více jazykových mutacích.
- Široké možnosti personalizace dle požadavků zákazníka.
- Nonstop technická podpora v režimu 24/7 na základě SLA smlouvy.
- Vytváření reportů a statistik.
- API rozhraní pro zajištění komunikace s dalšími aplikacemi.
Jak to funguje?
Klient přichází ke KIOSKu s potřebou uhradit svou pohledávku.
NNásledně zvolí základ jeho platby, naskenuje QR kód, vypíše variabilní symbol, číslo faktury nebo podobně.
Systém vyzve klienta k úhradě dlužné částky.
V případě dobropisu může kiosek i vydat finanční hotovost.
Zvolí si formu platby na hotovostní nebo bezhotovostní.
KIOSK vytiskne potvrzení o uskutečnění platby.
Technická podpora 24/7 support
TSS Platební stanice podpora systému TSS Kiosek, placená technická podpora 24/7 pro koncového zákazníka nebo instalační firmu na základě SLA smlouvy. Podporu realizuje technik společnosti TSS Group vzdáleně. Služba nenahrazuje plnohodnotné zaškolení montážní společnosti, pouze poskytuje asistenci koncovému zákazníkovi a diagnostiku systému v případě výskytu náhlých problémů na jeho instalaci prostřednictvím vzdáleného přístupu. Minimální délka trvání smlouvy je 6 měsíců.
Další možnosti
- Intuitivní ovládání prostřednictvím dotykového displeje.
- Samoobslužná registrace klientů včetně automatizovaného načítání dokladů.
- Okamžitý tisk stvrzenek a transakčních dokladů.
- Přístupový systém pro ovládání dveří a bran využívá unikátní QR kódy nebo RFID karty vydané kioskem.
- Uživatelské rozhraní podporuje komunikaci ve více jazykových mutacích.
- Široké možnosti personalizace dle požadavků zákazníka.
- Naše řešení nabízí díky své modularitě široké možnosti – platební terminál, SIP hovor, videohovor, tiskárna, ID skener, čtečka QR/RFID, tisk QR lístků, výdej RFID karet, měření tělesné teploty apod.
Pokud vás výše uvedené řešení zaujalo, můžete nás kontaktovat
prostřednictvím e-mailu reseni@tssgroup.cz.