Docházkový systém

Řešení pro elektronickou evidenci a kontrolu docházky zaměstnanců. Po příchodu na pracoviště má zaměstnanec možnost zvolit si na docházkovém terminálu některou z předvolených akcí a identifikovat se přidělenou kartou nebo biometrickým identifikátorem. Při dočasném nebo trvalém opuštění pracoviště je postup obdobný – zaměstnanec vybere předvolenou možnost (například odchod k lékaři, na oběd, na cigaretu nebo domů po ukončení směny) a identifikuje se. Systém ukládá všechny tyto akce do databáze a zaměstnavatel s nimi může pracovat například při zpracování mezd.

Co všechno naše řešení nabízí

  • Evidence a kontrola docházky.
  • Vytváření pracovních směn a pracovišť.
  • Možnost vytvořit pracovní kalendář dle charakteru a druhu práce.
  • Online kontrola přítomnosti zaměstnanců.
  • Nastavení funkčních tlačítek.
  • Identifikace zaměstnanců i s využitím biometrických údajů.
  • Jednoduché a přehledné grafické prostředí systému.
  • Export pro široké portfolio mzdových a účetních systémů.
  • Nonstop technická podpora v režimu 24/7 na základě SLA smlouvy.
  • Integrovaný systém TeamViewer pro co nejjednodušní poskytování vzdáýlené technické podpory.
  • Vytváření reportů a statistik.
  • Široké možnosti personalizace dle požadavků zákazníka.
  • Architektura klient-server pro jednoduché zobrazování na jakémkoli zařízení.
  • API rozhraní pro zajištění komunikace s dalšími aplikacemi.

Jak to funguje?

  • Po nainstalování terminálu/terminálů a softwaru si pracovník obsluhy/HR zaeviduje všechny pracovníky, nastaví směny, vytvoří pracovní kalendář a provede všechna nastavení.

  • V systému přidělí každému pracovníkovi jedinečný identifikátor, kterým se zaměstnanec přihlašuje. Může se jednat o QR kód, RFID kartu, biometrický identifikátor a podobně.

  • Pracovník se při příchodu do zaměstnání identifikuje na terminály.

  • V případě potřeby opustit pracoviště, za účelem obědové přestávky, kuřácké přestávky, návštěvy lékaře či odchodu z pracoviště vybere zaměstnanec daný úkon a znovu se identifikuje na terminály.

  • Pracovník obsluhy, HR nebo vedoucí zaměstnanec umí v systému kontrolovat přítomnost zaměstnanců online, rovněž ji může měnit nebo opravovat.

  • Po ukončení pracovního úseku (týden, měsíc) umí pracovník systému exportovat docházku a statistiky, které může následně využít pro mzdové a účetní účely.

  • V případě nutnosti podpory ze strany pracovníků TSS má systém v sobě zabudovaný modul timevieweru, což usnadňuje její poskytování.

Technická podpora 24/7 TSS EDO support

EDO support je technická podpora systému Edo3 dle licence v režimu 24/7 pro koncového zákazníka nebo instalační firmu, na základě uzavřené SLA smlouvy. Podporu realizuje technik společnosti TSS Group vzdáleně. Služba nenahrazuje plnohodnotné zaškolení montážní společnosti, pouze poskytuje asistenci koncovému zákazníkovi a diagnostiku systému v případě výskytu náhlých problémů na jeho instalaci prostřednictvím vzdáleného přístupu. Minimální délka trvání smlouvy je 6 měsíců.

Více o řešení

Docházkový modul, který umožňuje jednoduchou elektronickou evidenci zaměstnanců. Třetí verze softwaru přináší značná vylepšení při zachování vysoké funcionality. Software pracuje s terminály Entry a kontroléry ACS, jejichž prostřednictvím umožňuje zákazníkovi základní zpracování docházky, virtuální terminál pro uživtelské PC, online kontrolu přítomnosti zaměstnanců, nastavení funkčních tlačítek, průchody přes terminál, změny, skupiny, bilance, měsíční uzávěrky, exporty apod. Na terminálech a kontrolerech se zaměstnanci mohou kromě RFID karet přihlašovat a odhlašovat také pomocí biometrických identifikátorů. EDO je jeden z produktů pocházející přímo od programátorů TSS Group a díky tomu ho lze široce modifikovat dle požadavků zákazníků. Licencování softwaru se odvíjí od počtu uživatelů následovně:

  • do 25 uživatelů,
  • do 50 uživatelů,
  • do 250 uživatelů,
  • verze MAX pro neomezený počet uživatelů.

Software má v sobě integrovaný modul TeamViewer, díky čemu lze jednoduše poskytovat zákazníkům vzdálenou podporu bez nutnosti instalovat další aplikace.

Novinky vo verzi Edo3

  • Nová grafika,
  • oproti předchozí verzi přehlednější a rychlejší systém licencování programu,  
  • instalace modulu jako klient-server,
  • rozdělení uživatelů do skupin s různými parametry jako např. fond pracovní doby, dovolená, lékař atd.,
  • implementace systému pracovních směn, přiřazování směn skupinám, automatické přiřazování,
  • počítání nočních směn a nočních příplatků,
  • rozšířené úpravy docházky jako např. možnost skrýt nepoužívané sloupce před exportem,
  • export do mzdových systémů Kros, Helios Orange, Money, Abra, Softip, SAP, Comstar, Kvasar, Hour.

 

Pokud vás výše uvedené řešení zaujalo, můžete nás kontaktovat
prostřednictvím e-mailu reseni@tssgroup.cz.

7 produktů

Entry Edo3 25 Docházkový software

Třetí verze docházkového systému EDO přináší značná vylepšení při zachování stávající funkcionality. Docházkový software ver.3 i nadále provádí základní ...

Skladem
Edo3 25

Entry Edo3 50 Docházkový software

Třetí verze docházkového systému EDO přináší značná vylepšení při zachování stávající funkcionality. Docházkový software ver.3 i nadále provádí základní ...

Na cestě
Edo3 50

Entry Edo3 250 Docházkový software

Třetí verze docházkového systému EDO přináší značná vylepšení při zachování stávající funkcionality. Docházkový software ver.3 i nadále provádí základní ...

Skladem
Edo3 250

Entry Edo3 MAX Docházkový software

Třetí verze docházkového systému EDO přináší značná vylepšení při zachování stávající funkcionality. Docházkový software ver.3 i nadále provádí základní ...

Skladem
Edo3 MAX
Top

Entry Proface X-P IP přístupová jednotka

IP přístupová jednotka s biometrickým snímačem obličeje, snímačem dlaně. Případová studie - Vstupenkový systém Případová studie - Profesionální řešení pro ...

Na objednávku
Proface X-P

Entry E K680 docházkový terminál

Docházkový terminál s biometrickým snímačem otisku prstu a bezdotykovou duální RFID čtečkou (standard EM4100, 125 kHz kHz a Mifare 1K 13.56MHz) a kódovou ...

Skladem
E K680

Entry E K880 DUAL docházkový terminál

Docházkový terminál značky Entry s duální RFID čtečkou. Čtečka podporuje standardy EM4100, 125 kHz, MIFARE 13,56 MHz. Dále je terminál vybaven kódovou klávesnicí, ...

Skladem
E K880 Dual