SOFTPLUS EDO
SOFTPLUS EDO je komplexní řešení pro evidenci docházky zaměstnanců. Díky docházkovým terminálům a RFID kartám se zaměstnanci jednoduše identifikují a zaznamenávají své příchody, odchody a další aktivity související s výkonem zaměstnání a přítomností na pracovišti. Software SOFTPLUS EDO nabízí širokou škálu funkcí, jako je nastavení různých typů docházky, vytváření reportů a export dat.
Co všechno naše řešení nabízí
- Základní zpracování docházky | Sledování příchodů a odchodů, výpočet odpracovaných hodin.
- Online monitoring | Neustálý přehled o aktuální přítomnosti zaměstnanců na pracovišti.
- Správa uživatelů | Snadné přidávání, úpravy a odstraňování uživatelů.
- Univerzálnost | Možnost tvorby pracovních skupin, středisek, pracovních směn.
- Flexibilní konfigurace | Přizpůsobení systému konkrétním potřebám a požadavkům.
- Docházkové terminály | Vlastní nastavení funkčních tlačítek na terminálech.
- Automatizace | Snížení administrativní zátěže a chybovosti při manuálním zpracování docházky.
- Snadné použití | Intuitivní rozhraní a snadná konfigurace. Vícejazyčné prostředí.
- Export | Data o docházce lze exportovat do různých účetních systémů.
Ako to funguje?

Zaevidování uživatelů, vytvoření skupin/směn a základní nastavení systému.

Každé evidované osobě je vytvořen jedinečný identifikátor, např. RFID karta/čip.

Před umožněním vstupu do objetu se každá osoba prokáže svým identifikátorem.

Každá změna statusu přítomen/nepřítomen na pracovišti je evidována terminálem.

Zvolené osoby mají online dostupná data o aktuální docházce zaměstnanců.

Data za stanovené období lze dále exportovat a efektivně zpracovávat v rámci HR a účetnictví.
Pokud vás výše uvedené řešení zaujalo, můžete nás
CZ
Pre SK zákazníkov
Pre EN zákazníkov
Objekty










