Kiosek pro logistické centrum
Další z variant našeho "kioskového" řešení. V tomto případě je kiosek určen především pro logistická centra. Řidič nákladního vozidla se při příjezdu prostřednictvím našeho zařízení zaregistruje, naskenuje všechny potřebné doklady, uvede své jméno, RZ a případně další údaje. Následně je vyzván, aby zvolil ze zobrazené nabídky za jakým účelem přijíždí. Systém následně přidělí konkrétní bránu určenou pro nakládku nebo vykládku a v okamžiku, kdy má k operaci dojít, je řidič automaticky vyzván prostřednictvím e-mailu nebo SMS, aby se dostavil k přidělené bráně.
Co všechno naše řešení nabízí
- Samoobslužná registrace řidičů nákladních automobilů včetně automatizovaného načítání dokladů totožnosti apod.
- Intuitivní ovládání prostřednictvím dotykového displeje.
- Plná automatizace procesů včetně nakládky/vykládky zboží.
- Uživatelské rozhraní podporuje komunikaci ve více jazykových mutacích.
- Široké možnosti personalizace dle požadavků zákazníka.
- Nonstop technická podpora v režimu 24/7 na základě SLA smlouvy.
- Vytváření reportů a statistik.
- API rozhraní pro zajištění komunikace s dalšími aplikacemi.
- Webové rozhraní pro jednoduchou správu dat, pravidel a nastavení logistického centra.
Jak to funguje?
Registrace řidiče prostřednictvím kiosku.
Naskenování dokladu totožnosti, řidičského oprávnění a případně dalších dokladů.
Řidič uvede své jméno a příjmení, RZ vozidla, případně další údaje.
Systém lze propojit se systémem čtení RZ - LPR Dahua, uvedená RZ je následně automaticky rozpoznána a automaticky otevře závoru/bránu.
Řidič v systému zvolí jednu z předvolených možností důvodu své návštěvy/vjezdu.
Následně je přidělen "gate" pro provedení nakládky nebo vykládky.
Systém vyzve řidiče prostřednictvím SMS nebo e-mailu, že lze zahájit plánový úkon.
Realizace vykládky nebo nakládky a následný odjezd řidiče.
Technická podpora 24/7 TSS support
TSS support je placená technická podpora systému TSS Kiosk (vyvolávací systém, logistický systém) poskytovaná nepřetržitě v režimu 24/7 pro koncového zákazníka nebo instalační firmu, na základě uzavřené SLA smlouvy. Podporu realizuje technik společnosti TSS Group vzdáleně. Služba nenahrazuje plnohodnotné zaškolení montážní společnosti, pouze poskytuje asistenci koncovému zákazníkovi a diagnostiku systému v případě výskytu náhlých problémů na jeho instalaci prostřednictvím vzdáleného přístupu. Minimální délka trvání smlouvy je 6 měsíců.
Další možnosti
- Intuitivní ovládání prostřednictvím dotykového displeje.
- Samoobslužná registrace klientů včetně automatizovaného načítání dokladů.
- Okamžitý tisk stvrzenek a transakčních dokladů.
- Přístupový systém pro ovládání dveří a bran využívá unikátní QR kódy nebo RFID karty vydané kioskem.
- Uživatelské rozhraní podporuje komunikaci ve více jazykových mutacích.
- Široké možnosti personalizace dle požadavků zákazníka.
- Naše řešení nabízí díky své modularitě široké možnosti – platební terminál, SIP hovor, videohovor, tiskárna, ID skener, čtečka QR/RFID, tisk QR lístků, výdej RFID karet, měření teploty apod.
Pokud vás výše uvedené řešení zaujalo, můžete nás kontaktovat
prostřednictvím e-mailu reseni@tssgroup.cz.