Kiosk Logistické centrum
Další z variant našeho "kioskového" řešení. V tomto případě je kiosek určen především pro logistická centra. Řidič nákladního vozidla se při příjezdu prostřednictvím našeho zařízení zaregistruje, naskenuje všechny potřebné doklady, uvede své jméno, RZ a případně další údaje. Následně je vyzván, aby zvolil ze zobrazené nabídky za jakým účelem přijíždí. Systém následně přidělí konkrétní bránu určenou pro nakládku nebo vykládku a v okamžiku, kdy má k operaci dojít, je řidič automaticky vyzván prostřednictvím e-mailu nebo SMS, aby se dostavil k přidělené bráně.
Co všechno naše řešení nabízí
- Samoobslužná registrace řidičů nákladních automobilů včetně automatizovaného načítání dokladů totožnosti apod.
- Intuitivní ovládání prostřednictvím dotykového displeje.
- Plná automatizace procesů včetně nakládky/vykládky zboží.
- Uživatelské rozhraní podporuje komunikaci ve více jazykových mutacích.
- Široké možnosti personalizace dle požadavků zákazníka.
- Nonstop technická podpora v režimu 24/7 na základě SLA smlouvy.
- Vytváření reportů a statistik.
- API rozhraní pro zajištění komunikace s dalšími aplikacemi.
- Webové rozhraní pro jednoduchou správu dat, pravidel a nastavení logistického centra.
Jak to funguje?
Registrování řidiče na kiosku.
Naskenování dokladu totožnosti, řidičského oprávnění, případně jiných dokladů.
Uvedení jména řidiče, RZ vozidla, případně dalších potřebných iniciálů.
Systém lze propojit se systémem čtení RZ - LPR Dahua, uvedená RZ je následně automaticky rozpoznána a samochodně otevře rampu/bránu.
Řidič si zvolí za jakým účelem přichází z předvolených možností, které mu nabídne systém.
Přidělení brány k nakládce nebo vykládce.
Systém vyzve řidiče prostřednictvím SMS nebo Emailu, že je jím zvolený úkon připraven.
Realizace vykládky nebo nakládky a následný odjezd řidiče.
Technická podpora 24/7 TSS support
TSS support je placená technická podpora systému TSS Kiosk (vyvolávací systém, logistický systém) poskytovaná nepřetržitě v režimu 24/7 pro koncového zákazníka nebo instalační firmu, na základě uzavřené SLA smlouvy. Podporu realizuje technik společnosti TSS Group vzdáleně. Služba nenahrazuje plnohodnotné zaškolení montážní společnosti, pouze poskytuje asistenci koncovému zákazníkovi a diagnostiku systému v případě výskytu náhlých problémů na jeho instalaci prostřednictvím vzdáleného přístupu. Minimální délka trvání smlouvy je 6 měsíců.
Další možnosti
- Intuitivní ovládání prostřednictvím dotykového displeje.
- Samoobslužná registrace klientů včetně automatizovaného načítání dokladů.
- Okamžitý tisk stvrzenek a transakčních dokladů.
- Přístupový systém pro ovládání dveří a bran využívá unikátní QR kódy nebo RFID karty vydané kioskem.
- Uživatelské rozhraní podporuje komunikaci ve více jazykových mutacích.
- Široké možnosti personalizace dle požadavků zákazníka.
- Naše řešení nabízí díky své modularitě široké možnosti – platební terminál, SIP hovor, videohovor, tiskárna, ID skener, čtečka QR/RFID, tisk QR lístků, výdej RFID karet, měření teploty apod.
Pokud vás výše uvedené řešení zaujalo, můžete nás kontaktovat
prostřednictvím e-mailu reseni@tssgroup.cz.