Ticket support (24/7) technická podpora pro vstupenkový systém

| Ticket support (24/7)

Ticket support support je technická podpora systému Softplus ticket v režimu 24/7 pro koncového zákazníka nebo instalační firmu na základě SLA smlouvy. Podpora je prováděna technikem společnosti TSS Group na dálku. Služba nenahrazuje plnohodnotné zaškolení montážní společnosti, pouze poskytuje asistenci koncovému zákazníkovi a diagnostiku systému v případě náhlých problémů na jeho instalaci prostřednictvím vzdáleného přístupu.

Uvedená cena je podpora na jeden systém po dobu jednoho měsíce.

Minimální délka smlouvy je 6 měsíců.

Přečtěte si manuál jak zakoupit tuto službu.


Ticket support support 24/7 je služba podpory na dálku a poskytuje možnost koncovému uživateli nebo instalační firmě kontaktovat technickou podporu TSS Group v rámci režimu 24/7. Tato služba zajišťuje podporu a asistenci technika TSS Group při změnách v nastavení nebo běžné denní práci v rámci softwaru Ticket support formou telefonátu nebo vzdáleného připojení. Služba nenahrazuje plnohodnotné zaškolení.

Služba Ticket support support 24/7 zahrnuje:

  • Ověření připojení zařízení
  • Kontrola správného chodu systémových služeb Ticket support
  • Kontrola databáze a zobrazování údajů
  • Poradenství s nestandardním uživatelským problémem
  • Vysvětlení funkci
  • Konzultace při změnách ve spojitosti s možnostmi softwaru

Služba Ticket support support 24/7 nezahrnuje:

  • Konfigurace, optimalizace a ladění výkonu systému,
  • Konfigurace a dimenzování hardware
  • Konfigurace síťových prvků
  • Strukturu a architekturu systému, nasazení, definice exportů a integrace s dalšími software
  • Jiné než dokumentované funkcionality v rámci vydaného produktu

Pokud se při provádění služby vyskytne překážka mimo službu Ticket support support, technik TSS Group není povinen vyřešit tuto překážku. Jakýkoliv další potřebný zásah mimo tuto službu může instalační firma konzultovat s technickou podporou naší společnosti.

TSS Group si vyhrazuje právo odkázat uživatele na manuál.

Nutné podmínky poskytnutí služby Ticket support support 24/7:

  • Zabezpečení Teamviewer přístupu na instalaci
  • Plný přístup (administrátorská práva) na instalovaných zařízeních
  • Přítomnost odpovědné osoby z místa instalace, která je zodpovědná za správné nastavení dat v systému (například osoba z personálního či IT oddělení, nebo z vedení společnosti)

Pro výjezd na místo instalace nebo programování nových funkcionalit kontaktujte obchodní oddělení TSS Group.

Parametry

Typ produktu Přístupový software Entry
Modelový řád Access
Systém ACS Entry
Typ služby Technická podpora 24/7

Potřebujete pomoc?

Nákupem to nekončí.
Pro naše zákazníky je k dispozici tým profesionálů připravených poradit telefonicky nebo e-mailem.
K dispozici jsou každý pracovní den od 8.00 do 17.00 hod.

Technická podpora