Virtuální recepční
Další z variant našeho "kioskového" řešení. V tomto případě kiosek nahrazuje klasickou roli recepční v různých typech provozů. Klient/návštěva prostřednictvím dotykového displeje zadá účel své návštěvy a kiosek – Virtuální recepční – následně poskytně další informace, vydá přístupovou kartu anebo vygeneruje QR kód, případně může návštěvníky spojit s požadovanou osobou prostřednictvím SIP nebo videohovoru. Tato osoba pak může následně s využitím tónové volby povolit nebo zakázat provádění dalších úkonů, případně může návštěvu vyzvat například k naskenování občanského průkazu apod.
Co všechno naše rešení nabízí
- Samoobslužná registrace přicházejících hostů/návštěv včetně automatizovaného načtení dokladů totožnosti.
- Příjem pozvánek s předem vystaveným QR kódem.
- Přístupový systém pro ovládání vstupních dveří, unikátní QR kódy anebo RFID karty vydané kioskem.
- Intuitivní ovládání prostřednictvím dotykového displeje.
- Možnost vytváření funkčních tlačítek tlačítek dle potřeb klienta.
- Uživatelské rozhraní podporuje komunikaci ve více jazykových mutacích.
- Široké možnosti personalizace dle požadavků zákazníka.
- Nonstop technická podpora v režimu 24/7 na základě SLA smlouvy.
- Vytváření reportů a statistik.
- API rozhraní pro zajištění komunikace s dalšími aplikacemi.
Jak to funguje?
Po příchodu zadá klient na dotykovém displeji požadavek.
Systém jej případně vyzve k naskenování dokladů nebo zadání potřebných údajů.
Je mu vydána přístupová karta nebo QR kód pro vstup do zóny objektu, kterou klient požaduje.
Případně může systém návštěvníka spojit s osobou, za kterou jede přes SIP nebo Video hovor.
Uskutečnit video-hovor mohou uživatelé i prostřednictvím mobilní aplikace.
Navštívený mu následně prostřednictvím tónové volby povolí nebo zakáže další úkon v systému.
Prípadne ho navštívená osoba vyzve na doplnenie údajov, naskenovanie dokladov alebo iný úkon ktorý je nutný.
Návštěvník provede účel návštěvy.
Virtuální recepční může druhotně sloužit také jako infostánek se zájmovými body v okolí.
Následně odchází.
Technická podpora 24/7 support
K uvedenému systému lze pro koncového zákazníka nebo instalační firmu přiobjednat support – technickou podporu systému poskytovanou v nepřetržitém režimu 24/7 na základě uzavřené SLA smlouvy. Služba klientovi zajišťuje asistenci a diagnostiku technikem společnosti TSS Group s.r.o., v případě náhlých problémů na instalaci, prostřednictvím vzdáleného přístupu. Minimální délka trvání smlouvy je 6 měsíců.
Další možnosti
- Intuitivní ovládání prostřednictvím dotykového displeje.
- Samoobslužná registrace klientů včetně automatizovaného načítání dokladů.
- Okamžitý tisk stvrzenek a transakčních dokladů.
- Přístupový systém pro ovládání dveří a bran využívá unikátní QR kódy nebo RFID karty vydané kioskem.
- Uživatelské rozhraní podporuje komunikaci ve více jazykových mutacích.
- Široké možnosti personalizace dle požadavků zákazníka.
- Naše řešení nabízí díky své modularitě široké možnosti – platební terminál, SIP hovor, videohovor, tiskárna, ID skener, čtečka QR/RFID, tisk QR lístků, výdej RFID karet, měření teploty apod.
Pokud vás výše uvedené řešení zaujalo, můžete nás kontaktovat
prostřednictvím e-mailu reseni@tssgroup.cz.