Virtuální recepční

Další z variant našeho "kioskového" řešení. V tomto případě kiosek nahrazuje klasickou roli recepční v různých typech provozů. Klient/návštěva prostřednictvím dotykového displeje zadá účel své návštěvy a kiosek – Virtuální recepční – následně poskytně další informace, vydá přístupovou kartu anebo vygeneruje QR kód, případně může návštěvníky spojit s požadovanou osobou prostřednictvím SIP nebo videohovoru. Tato osoba pak může následně s využitím tónové volby povolit nebo zakázat provádění dalších úkonů, případně může návštěvu vyzvat například k naskenování občanského průkazu apod.

Co všechno naše rešení nabízí

  • Samoobslužná registrace přicházejících hostů/návštěv včetně automatizovaného načtení dokladů totožnosti.
  • Příjem pozvánek s předem vystaveným QR kódem.
  • Přístupový systém pro ovládání vstupních dveří, unikátní QR kódy anebo RFID karty vydané kioskem.
  • Intuitivní ovládání prostřednictvím dotykového displeje.
  • Možnost vytváření funkčních tlačítek tlačítek dle potřeb klienta.
  • Uživatelské rozhraní podporuje komunikaci ve více jazykových mutacích.
  • Široké možnosti personalizace dle požadavků zákazníka.
  • Nonstop technická podpora v režimu 24/7 na základě SLA smlouvy.
  • Vytváření reportů a statistik.
  • API rozhraní pro zajištění komunikace s dalšími aplikacemi.

Jak to funguje?

  • Po příchodu zadá klient na dotykovém displeji požadavek.

  • Systém jej případně vyzve k naskenování dokladů nebo zadání potřebných údajů.

  • Je mu vydána přístupová karta nebo QR kód pro vstup do zóny objektu, kterou klient požaduje.

  • Případně může systém návštěvníka spojit s osobou, za kterou jede přes SIP nebo Video hovor.

  • Uskutečnit video-hovor mohou uživatelé i prostřednictvím mobilní aplikace.

  • Navštívený mu následně prostřednictvím tónové volby povolí nebo zakáže další úkon v systému.

  • Prípadne ho navštívená osoba vyzve na doplnenie údajov, naskenovanie dokladov alebo iný úkon ktorý je nutný.

  • Návštěvník provede účel návštěvy.

  • Virtuální recepční může druhotně sloužit také jako infostánek se zájmovými body v okolí.

  • Následně odchází.

Technická podpora 24/7 support

K uvedenému systému lze pro koncového zákazníka nebo instalační firmu přiobjednat support – technickou podporu systému poskytovanou v nepřetržitém režimu 24/7 na základě uzavřené SLA smlouvy. Služba klientovi zajišťuje asistenci a diagnostiku technikem společnosti TSS Group s.r.o., v případě náhlých problémů na instalaci, prostřednictvím vzdáleného přístupu. Minimální délka trvání smlouvy je 6 měsíců.

Další možnosti

  • Intuitivní ovládání prostřednictvím dotykového displeje.
  • Samoobslužná registrace klientů včetně automatizovaného načítání dokladů.
  • Okamžitý tisk stvrzenek a transakčních dokladů.
  • Přístupový systém pro ovládání dveří a bran využívá unikátní QR kódy nebo RFID karty vydané kioskem.
  • Uživatelské rozhraní podporuje komunikaci ve více jazykových mutacích.
  • Široké možnosti personalizace dle požadavků zákazníka.
  • Naše řešení nabízí díky své modularitě široké možnosti – platební terminál, SIP hovor, videohovor, tiskárna, ID skener, čtečka QR/RFID, tisk QR lístků, výdej RFID karet, měření teploty apod.

 

Pokud vás výše uvedené řešení zaujalo, můžete nás kontaktovat
prostřednictvím e-mailu reseni@tssgroup.cz.

0 produktů